Оголошення!
В умовах підготовки підприємств житлово-комунального господарства до опалювального періоду 2022/2023 рр. одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті комунальні послуги.
Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження й очистки води.
Зараз важливо оплачувати за спожиті комунальні послуги та не накопичувати борги перед підприємствами галузі. Це можна зробити і за допомогою онлайн-сервісів (через особисті кабінети, мобільні за стосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).