Оголошення!

Дата: 22.08.2022 09:37
Кількість переглядів: 160

В умовах підготовки підприємств житлово-комунального господарства до опалювального періоду 2022/2023 рр. одним із проблемних питань, що потребує особливої уваги, є питання заборгованості споживачів за спожиті комунальні послуги.

Наразі оплата споживачів є основним джерелом надходжень підприємств житлово-комунального господарства, що дозволяє здійснювати цим підприємствам виплату заробітної плати працівникам, сплачувати за спожиті енергоносії, закупляти паливно-мастильні матеріали та засоби для знезараження й очистки води.

Зараз важливо оплачувати за спожиті комунальні послуги та не накопичувати борги перед підприємствами галузі. Це можна зробити і за допомогою онлайн-сервісів (через особисті кабінети, мобільні за стосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь