Повідомлення про оголошення конкурсу

Дата: 05.04.2022 08:46
Кількість переглядів: 156

Повідомлення про оголошення конкурсу

           Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку  проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування: адміністратор відділу з питань забезпечення діяльності Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Керецьківської сільської ради Хустського району  Закарпатської області (територіальний підрозділ в с. Кушниця).

             Основні вимоги до кандидата:

- громадянство України;

- відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень підготовки у вищих навчальних закладах;

- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років;

- вільне володіння українською мовою;

- знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування"», «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;

- вільне володіння комп’ютером.

            Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на імя голови конкурсної комісії сільської ради такі  документи:

       заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями  щодо прийняття  на службу в органах місцевого самоврядування  та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

       заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       дві фотокартки розміром  4х6 см;

       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання  фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

        копію військового квитка  (для військовослужбовців або військовозобовязаних); 

        Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

        Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с. Керецьки, вул. Головна, 52 або за телефоном 03133 -5 -37-70.

 

 

Сільський голова                                                                     Михайло МУШКА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь