Оголошення!

Дата: 05.11.2021 14:46
Кількість переглядів: 330

                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                           Додаток 2

                                                                                                                        до розпорядження сільського голови

                                                                                                                                від 05.11.2021 р. №283

  

                            Повідомлення про оголошення конкурсу

        Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку  проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування: спеціаліст І-ї категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Керецьківської сільської ради Хустського району Закарпатської області .

Основні вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • знання державної мови; 
  • знання конституції України, Законів України;
  • вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр, молодший спеціаліст);
  • стаж роботи не менше як 2 роки;
  • вільне володіння комп’ютером;
  • досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС-місцеві бюджети, М.Е.Д.О.С., ІС-ПРО), в системі Е-дата.

        Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на імя голови конкурсної комісії сільської ради такі  документи:

       заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями  щодо прийняття  на службу в органах місцевого самоврядування  та проходження служби в органах місцевого самоврядування ;

       заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       дві фотокартки розміром  4х6 см;

       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання  фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

        копію військового квитка  (для військовослужбовців або військовозобовязаних); 

        Документи приймаються  протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

             Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с. Керецьки, вул. Головна, 52.

 

 

             Сільський голова                                                                     Михайло МУШКА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь