Оголошення!

Дата: 05.11.2021 14:46
Кількість переглядів: 304

                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                           Додаток 2

                                                                                                                        до розпорядження сільського голови

                                                                                                                                від 05.11.2021 р. №283

  

                            Повідомлення про оголошення конкурсу

        Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку  проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування: спеціаліст І-ї категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності Керецьківської сільської ради Хустського району Закарпатської області .

Основні вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • знання державної мови; 
  • знання конституції України, Законів України;
  • вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр, молодший спеціаліст);
  • стаж роботи не менше як 2 роки;
  • вільне володіння комп’ютером;
  • досвід роботи в спеціалізованих бухгалтерських програмах (АІС-місцеві бюджети, М.Е.Д.О.С., ІС-ПРО), в системі Е-дата.

        Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на імя голови конкурсної комісії сільської ради такі  документи:

       заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями  щодо прийняття  на службу в органах місцевого самоврядування  та проходження служби в органах місцевого самоврядування ;

       заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       дві фотокартки розміром  4х6 см;

       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання  фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

        копію військового квитка  (для військовослужбовців або військовозобовязаних); 

        Документи приймаються  протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

             Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с. Керецьки, вул. Головна, 52.

 

 

             Сільський голова                                                                     Михайло МУШКА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь