Повідомлення про оголошення конкурс

Дата: 26.04.2021 16:20
Кількість переглядів: 160

Повідомлення про оголошення конкурс

          Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку  проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад посадової особи місцевого самоврядування: адміністратор відділу з питань забезпечення діяльності Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Керецьківської сільської ради Хустського району  Закарпатської області.

             Основні вимоги до кандидата:                                                  

- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років;

вільне володіння українською мовою;         

знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні»  «Про службу в органах місцевого самоврядування"», «Про державну службу"», «Про запобігання корупції"», «Про адміністративні послуги» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;

- вільне володіння комп’ютером.

            Особи, які бажають взяти участь у конкурсі , подають на імя голови конкурсної комісії сільської ради такі  документи:

       заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями  щодо прийняття  на службу в органах місцевого самоврядування  та проходження служби в органах місцевого самоврядування ;

       заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       дві фотокартки розміром  4х6 см;

       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання  фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

        копію військового квитка  (для військовослужбовців або військовозобовязаних). 

        Документи приймаються  протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

             Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с.Керецьки, вул. Головна, 52.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь