Повідомлення про оголошення конкурсу

Дата: 26.04.2021 16:17
Кількість переглядів: 194

                            Повідомлення про оголошення конкурсу

        Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку  проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування: державний реєстратор (з повноваженням адміністратора) відділу з питань забезпечення діяльності Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Керецьківської сільської ради Хустського району  Закарпатської області.

Основні вимоги до кандидата:

  • громадянство України;
  • знання державної мови; 
  • знання чинного законодавства України;
  • повна вища юридична освіта;
  • стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
  • успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).

        Особи, які бажають взяти участь у конкурсі , подають на імя голови конкурсної комісії сільської ради такі  документи:

       заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями  щодо прийняття  на службу в органах місцевого самоврядування  та проходження служби в органах місцевого самоврядування ;

       заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       дві фотокартки розміром  4х6 см;

       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання  фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

        копію військового квитка  (для військовослужбовців або військовозобовязаних); 

        Документи приймаються  протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

             Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с. Керецьки, вул. Головна, 52.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь