Оголошення!
Повідомлення про оголошення на заміщення вакантної посади директора Кушницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступені Керецьківської сільської ради
Відповідно до п. 5 ст. 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Закону України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ про заміщення вакантної посади директора Кушницького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Керецьківської сільської ради;
Основні вимоги до кандидата:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- стаж роботи за фахом не менше трьох років;
- вільне володіння українською мовою;
- знання конституції України, Законів України;
- вільне володіння комп’ютером;
Особи, які бажають взяти участь у співбесіді для заміщення вакантної посади, подають на ім’я голови Керецьківської сільської ради такі документи:
заяву, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо призначення на посаду директора закладу освіти ;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
копію документа, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
у інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с. Керецьки, вул. Головна, 52.