Виконання місцевого бюджету за І квартал 2021 року
Звіт по виконанню місцевого бюджету
Керецьківської сільської ради за І квартал 2021 року
1.Загальна характеристика виконання бюджету
За звітними даними І кварталу 2021 року загальний обсяг надходжень місцевого бюджету Керецьківської ТГ складає 20 749,7 тис. грн., що становить 102,1 відсотка затверджених розписом планових показників на квартал, з них:
- власні надходження загального фонду становлять 3 974,5 тис. грн. при плані 3 566,0 тис. грн., або 111,46 відсотка;
- офіційні трансферти загального фонду становлять 16 775,2 тис. грн. при плані 16 775,2 тис. грн., або 100 відсотків.
Аналіз виконання плану по доходах за І квартал 2021 року
ККД |
Доходи |
07513000000 - Бюджет Керецькiвської сiльської територiальної громади |
|||||||||||
Поч.річн. план |
Уточн. річн. план |
Уточ.пл. за період |
Факт |
+/- |
% викон. |
||||||||
10000000 |
Податкові надходження |
15913600,00 |
15913600,00 |
3564260,00 |
3971634,78 |
407374,78 |
111,43 |
||||||
11000000 |
Податки на доходи, податки на прибуток, податки на збільшення ринкової вартості |
8000000,00 |
8000000,00 |
1790000,00 |
1921986,85 |
131986,85 |
107,37 |
||||||
11010000 |
Податок та збір на доходи фізичних осіб |
8000000,00 |
8000000,00 |
1790000,00 |
1921986,85 |
131986,85 |
107,37 |
||||||
11010100 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати |
8000000,00 |
8000000,00 |
1790000,00 |
1886861,71 |
96861,71 |
105,41 |
||||||
11010400 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
970,98 |
970,98 |
0,00 |
||||||
11010500 |
Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
34154,16 |
34154,16 |
0,00 |
||||||
13000000 |
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів |
930000,00 |
930000,00 |
180000,00 |
174619,63 |
-5380,37 |
97,01 |
||||||
13010000 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів |
930000,00 |
930000,00 |
180000,00 |
174594,63 |
-5405,37 |
97,00 |
||||||
13010100 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування |
500000,00 |
500000,00 |
90000,00 |
18530,76 |
-71469,24 |
20,59 |
||||||
13010200 |
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування) |
430000,00 |
430000,00 |
90000,00 |
156063,87 |
66063,87 |
173,40 |
||||||
13030000 |
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
25,00 |
25,00 |
0,00 |
||||||
13030100 |
Рентна плата за користування надрами для видобування інших корисних копалин загальнодержавного значення |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
25,00 |
25,00 |
0,00 |
||||||
14000000 |
Внутрішні податки на товари та послуги |
956400,00 |
956400,00 |
220000,00 |
314025,30 |
94025,30 |
142,74 |
||||||
14020000 |
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) |
110000,00 |
110000,00 |
25000,00 |
45316,07 |
20316,07 |
181,26 |
||||||
14021900 |
Пальне |
110000,00 |
110000,00 |
25000,00 |
45316,07 |
20316,07 |
181,26 |
||||||
14030000 |
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) |
405000,00 |
405000,00 |
90000,00 |
152676,78 |
62676,78 |
169,64 |
||||||
14031900 |
Пальне |
405000,00 |
405000,00 |
90000,00 |
152676,78 |
62676,78 |
169,64 |
||||||
14040000 |
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів |
441400,00 |
441400,00 |
105000,00 |
116032,45 |
11032,45 |
110,51 |
||||||
18000000 |
Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України |
6027200,00 |
6027200,00 |
1374260,00 |
1561003,00 |
186743,00 |
113,59 |
||||||
18010000 |
Податок на майно |
2036300,00 |
2036300,00 |
407168,00 |
440334,01 |
33166,01 |
108,15 |
||||||
18010100 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
3900,00 |
3900,00 |
600,00 |
19,81 |
-580,19 |
3,30 |
||||||
18010200 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості |
73600,00 |
73600,00 |
6600,00 |
31,38 |
-6568,62 |
0,48 |
||||||
18010300 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
185200,00 |
185200,00 |
38000,00 |
12662,75 |
-25337,25 |
33,32 |
||||||
18010400 |
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості |
112700,00 |
112700,00 |
17000,00 |
39590,41 |
22590,41 |
232,88 |
||||||
18010500 |
Земельний податок з юридичних осіб |
540000,00 |
540000,00 |
115100,00 |
164968,33 |
49868,33 |
143,33 |
||||||
18010600 |
Орендна плата з юридичних осіб |
698400,00 |
698400,00 |
140000,00 |
163206,19 |
23206,19 |
116,58 |
||||||
18010700 |
Земельний податок з фізичних осіб |
161500,00 |
161500,00 |
30000,00 |
11728,89 |
-18271,11 |
39,10 |
||||||
18010900 |
Орендна плата з фізичних осіб |
261000,00 |
261000,00 |
59868,00 |
48126,25 |
-11741,75 |
80,39 |
||||||
18050000 |
Єдиний податок |
3990900,00 |
3990900,00 |
967092,00 |
1120668,99 |
153576,99 |
115,88 |
||||||
18050300 |
Єдиний податок з юридичних осіб |
125000,00 |
125000,00 |
15000,00 |
23679,60 |
8679,60 |
157,86 |
||||||
18050400 |
Єдиний податок з фізичних осіб |
3865900,00 |
3865900,00 |
952092,00 |
1096169,39 |
144077,39 |
115,13 |
||||||
18050500 |
Єдиний податок з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків` |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
820,00 |
820,00 |
0,00 |
||||||
20000000 |
Неподаткові надходження |
7000,00 |
7000,00 |
1740,00 |
2890,05 |
1150,05 |
166,09 |
||||||
21000000 |
Доходи від власності та підприємницької діяльності |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
340,00 |
340,00 |
0,00 |
||||||
21080000 |
Інші надходження |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
340,00 |
340,00 |
0,00 |
||||||
21081100 |
Адміністративні штрафи та інші санкції |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
340,00 |
340,00 |
0,00 |
||||||
22000000 |
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності |
7000,00 |
7000,00 |
1740,00 |
1042,65 |
-697,35 |
59,92 |
||||||
22010000 |
Плата за надання адміністративних послуг |
7000,00 |
7000,00 |
1740,00 |
1015,72 |
-724,28 |
58,37 |
||||||
22012500 |
Плата за надання інших адміністративних послуг |
7000,00 |
7000,00 |
1740,00 |
1015,72 |
-724,28 |
58,37 |
||||||
22090000 |
Державне мито |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
26,93 |
26,93 |
0,00 |
||||||
22090100 |
Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
26,93 |
26,93 |
0,00 |
||||||
24000000 |
Інші неподаткові надходження |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1507,40 |
1507,40 |
0,00 |
||||||
24060000 |
Інші надходження |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1507,40 |
1507,40 |
0,00 |
||||||
24062200 |
Кошти за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1507,40 |
1507,40 |
0,00 |
||||||
40000000 |
Офіційні трансферти |
73386400,00 |
73386400,00 |
16775200,00 |
16775200,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41000000 |
Від органів державного управління |
73386400,00 |
73386400,00 |
16775200,00 |
16775200,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41020000 |
Дотації з державного бюджету місцевим бюджетам |
27730600,00 |
27730600,00 |
6932700,00 |
6932700,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41020100 |
Базова дотація |
27730600,00 |
27730600,00 |
6932700,00 |
6932700,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41030000 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам |
42028200,00 |
42028200,00 |
8876200,00 |
8876200,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41033900 |
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам |
42028200,00 |
42028200,00 |
8876200,00 |
8876200,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41040000 |
Дотації з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
3138200,00 |
3138200,00 |
784500,00 |
784500,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41040200 |
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету |
3138200,00 |
3138200,00 |
784500,00 |
784500,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41050000 |
Субвенції з місцевих бюджетів іншим місцевим бюджетам |
489400,00 |
489400,00 |
181800,00 |
181800,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41051200 |
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
179200,00 |
179200,00 |
26700,00 |
26700,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
41055000 |
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету |
310200,00 |
310200,00 |
155100,00 |
155100,00 |
0,00 |
100,00 |
||||||
Всього без урахування трансфертів |
15920600,00 |
15920600,00 |
3566000,00 |
3974524,83 |
408524,83 |
111,46 |
|||||||
Всього |
89307000,00 |
89307000,00 |
20341200,00 |
20749724,83 |
408524,83 |
102,01 |
|||||||
Загальний обсяг видатків місцевого бюджету Керецьківської ТГ становить 16 864,2 тис. грн., що становить 82,9 відсотків затверджених розписом планових показників на квартал.
2. Показники економічного розвитку регіону
Рівень розвитку регіону оцінюють за багатьма видами показників, які умовно можна поділити на економічні, соціальні та політичні. До соціальних показників відносяться якість та рівень життя населення громади; до політичних – наявність політичних вподобань, релігійних свобод та відкритість місцевої влади; до економічних- рівень розвитку та особливості формування господарського комплексу (співвідношення промисловості, сільського господарства та інфраструктури), розвиток новітніх технологій, розвиток притаманних регіону природніх ресурсів, міжнародні інтеграційні процеси, трудова міграція, залучення міжнародних інвестицій та інше.
Економічний розвиток Керецьківської територіальної громади можливий через поглиблення ефективної спеціалізації при раціональному використанні місцевих природніх ресурсів, трудових ресурсів та розвиток інтенсивних міжрайонних та транснаціональних зв’язків.
До складу Керецьківської сільської територіальної громади входять 4 населені пункти, а саме: с. Березники, с. Керецьки, с. Кушниця, с. Лисичово. Громада утворена на межі двох колишніх Свалявского та Іршавського районів, межує з Свалявською та Довжанською громадами
Адміністративний центр громади (центральна садиба) –с. Керецьки. Віддаленість с. Керецьки до районного центру м. Хуст складає 45 кілометрів, а до обласного центру м. Ужгорода -86 кілометрів.
Чисельність населення за даними останнього перепису складає 15 035 осіб
На території Керецьківської ТГ здійснюють діяльність та сплачують податки до сільського бюджету 163 юридичних та фізичних осіб-підприємців. Діяльність даних юридичних осіб та ФОПів громади спрямована в основному на надання туристичних та оздоровчих – рекреаційних послуг, тому і більшість трудових ресурсів зосереджена, в основному, у сфері надання послуг.
Найбільшими бюджетоутворюючими податками є ПДФО, єдиний податок, акцизний податок, земельний податок, оренда землі.
3. Доходи.
Загальний фонд.
Власні та закріплені надходження.
Власні та закріплені доходи загального фонду (без урахування офіційних трансфертів) за І квартал 2021 року становлять 3 974,5 тис. грн., що на 408,5 тис. грн. більше запланованих податкових та неподаткових надходжень. Виконання затверджених показників забезпечено по всіх видах податків.
Надходження по коду бюджетної класифікації за доходами 21080500 "Інші надходження" відсутні.
Надходжень по коду бюджетної класифікації за доходами 50110000 "Цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади" не було.
Офіційні трансферти
В загальному обсязі бюджетних надходжень громади 80,8 відсотка, або 16 775,2 тис. грн. становлять офіційні трансферти до яких входять:
Базова дотація – 6 932,7 тис. грн.;
Освітня субвенція – 8 876,2 тис. грн.;
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я – 784,5 тис. грн.;
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки дітям з особливими освітніми потребами – 26,7 тис. грн.;
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я – 155,1 тис. грн.
Спеціальний фонд
За І квартал 2021 року надійшло 329,0 тис. грн. доходів спеціального фонду (без трансфертів), що становить 41,2 відсотка планових показників (797,1 тис.грн.).
Доходи спеціального фонду (без трансфертів) сформували 2 видів надходжень. В розрізі джерел доходів виконання спеціального фонду характеризується такими показниками:
- екологічний податок - при плані 0,0 тис. грн. фактично надійшло 3,2 тис. грн.;
- власні надходження бюджетних установ:
- плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю при плані 707,0 тис. грн. фактично надійшло 232,9 тис. грн. або 32,9 відсотка;
- плата за оренду майна бюджетних установ, що здійснюється відповідно до Закону України `Про оренду державного та комунального майна` при плані 90,1 тис. грн. фактично надійшло92,9 тис. грн. або103 відсотка.
Офіційні трансферти до спеціального фонду сільського бюджету протягом І кварталу 2021 року не надходили.
4. Видатки та заборгованість
Загальний фонд.
Загальний обсяг видатків по бюджету об’єднаної територіальної громади за І квартал 2021 року загальному фонду склав – 16 864,2 тис. грн.
Виконання уточнених призначень по загальному фонду на утримання органів місцевого самоврядування за звітній період в сумі – 1 388,3 тис. грн. або 73,9 відсотка кошторисних призначень, в галузі освіти освоєно коштів на суму 14 967,0 тис. грн. (або 86,6 відсотки кошторисних призначень), на фінансування галузі охорони здоров’я спрямовано кошти в сумі – 258,7 тис. грн. ( або 56,1 відсотки кошторисних призначень), на фінансування програм по соціальному захисту населення спрямовано - 21,6 тис. грн. (30,9 відсотків кошторисних призначень), на утримання установ культури та мистецтва спрямовано кошти в обсязі – 122,1 тис. грн. (43,0 відсотки до уточнених призначень звітного періоду), на фінансування програми по житлово–комунальному господарству – 106,5 тис. грн. 36,7 відсотка кошторисних призначень).
Із загального обсягу видатків загального фонду на соціально-захищені статті спрямовано 16 581,4 тис. грн., або 98,3 відсотків
Протягом звітного періоду не було допущено заборгованості з виплати заробітної плати та нарахувань працівникам бюджетних установ, що знаходяться на місцевому бюджеті.
По бюджету громади забезпечено збереження оборотної касової готівки на кінець І кварталу року в сумі – 535,0 тис. грн.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах відсутні.
Галузі
Державне управління.
На утримання органів місцевого самоврядування за звітній період рік використано 1 388,3 тис. грн. або 73,9 відсотка до уточненого призначення.
Касові видатки по виплаті заробітної плати з нарахуваннями на зарплату становлять 1 250,5 тис. грн. при уточненому призначенні 1 567,7тис. грн.;
По використанню товарів і послуг освоєно кошти на суму 137,8 тис. грн або 44,3 відсотка до уточненого призначення (311,2 тис. грн), з яких оплата комунальних послуг та енергоносіїв склала 82,6 тис. грн.
По органах місцевого самоврядування по загальному та спеціальному фондах дебіторська та кредиторська заборгованість відсутня.
Станом на 1 квітня 2021 року штатна чисельність по органах місцевого самоврядування складає 46,25 штатних одиниць, фактична – 30.
Освіта
В бюджеті територіальної громади на утримання закладів освіти передбачені видатки з урахуванням змін в сумі 17 286,7 тис. грн., виконання яких забезпечено на 86,6 відсотка, що складає 14 967,0 тис. грн.
Освітня субвенція надійшла в сумі 8 876,2 тис. грн. і використана в сумі 8 752,2 тис. грн., що становить 98,6 відс.
По закладах освіти проведені касові видатки загального фонду на суму 6 214,8 тис. грн., що становить 73,9 відсотка призначень з урахуванням змін, в тому числі на виплату заробітної плати 4 119,5 тис. грн. або 79,6 відсотка, нарахування на заробітну плату 987,8 тис. грн. (87,1 відсотка), придбання товарів та послуг – 1 104,9 тис. грн.(52,8 відсотка), в тому числі оплата комунальних послуг та енергоносії – 734,3 тис. грн. (52,8 відсотка).
По КПКВК 1010 „ Надання дошкільної освіти” видатки передбачені в сумі 3 713,9 тис. грн., проведено касових 2 707,0 тис. грн., що становить 72,9 відсотка. На території громади функціонує 5 дитячих дошкільних закладів.
Вартість діто-дня харчування дітей складає 30 грн.00 коп.(50% батьківська плата)
По КПКВК 1021 „ Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти” видатки передбачені в сумі – 3 705,5 тис. грн., освоєно з яких – 2 659,6 тис. грн., що становить 71,8 відсотка.
В громаді функціонує 4 загальноосвітніх закладів, де навчається 1 935 учнів.
Штатна чисельність працівників загальноосвітніх шкіл становить – 338,5 одиниць..
Вартість діто-дня харчування дітей складає 22 грн.00 коп.
По КПКВК 1080 „ Надання спеціальної освіти мистецькими школами” видатки передбачені в сумі 964,4 тис. грн., освоєно з яких 834,2 тис. грн., що становить 86,5 відсотків.
На території громади функціонує 2 школи мистецтв, де штатна чисельність працівників становить 35,9 одиниць, загальна кількість учнів – 293.
Дебіторська та кредиторська заборгованість по освіті відсутня.
Охорона здоров’я
З бюджету Керецьківської ТГ фінансуються комунальні послуги чотирьох АЗПСМ (в с. Керецьки, с. Березники, с. Кушниця, с. Лисичово). На ці видатки у бюджеті на І квартал передбачено 206,4 тис. грн. освоєно з яких 136,0 або 65,9 відсотків.
Також Керецьківська сільська рада фінансує інші виплати населенню:
- з місцевого бюджету на заходи програми безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів, у разі амбулаторного лікування пільгової категорії мешканців Керецьківської сільської ради 100,0 тис. грн., використано з яких 34,6 тис. грн. (34,6 відсотків);
- за рахунок субвенції на централізовані заходи з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет 155,1 тис. грн. використано з яких 88,1 тис. грн. (56,8 відс.).
Соціальний захист та соціальне забезпечення.
Видатки на соціальний захист та соціальне забезпечення на виконання програми соціальної підтримки населення «Турбота» за звітній період склали 21,6 тис. грн., або 30,9 відс. від загального обсягу видатків (70,0 тис. грн.).
Культура
Закладами культури освоєно 122,1 тис. грн., або 43,0 відсотка від загального обсягу передбачених видатків на І квартал 2021 року.
Видатки на виплату заробітної плати склали – 97,7 тис. грн.(42,9 відс.), нарахування на заробітну плату – 21,5 тис. грн.(42,9 відс.), використання товарів і послуг – 129,6 тис. грн. (91,9 відсотка), оплата за спожиті енергоносії склала – 2,9 тис. грн. (46,0 відсотка).
В громаді працює Публічна бібліотека, яка включає три бібліотеки-філії, 4 будинки культури, та три художній аматорський колектив, які носить звання “народний”.
По бюджетних установах культури дебіторська та кредиторська заборгованості станом на 01.04.2021 відсутні.
Житлово- комунальне господарство
Видатки на житлово-комунальне господарство передбачені в бюджеті в сумі 290,0 тис. грн., касові видатки проведені протягом звітного періоду склали – 106,5 тис. грн., що становить 36,7 відсотків, а саме:
- оплата електроенергії для вуличного освітлення – 56,8 тис. грн.;
- оплата матеріалів (лампочки, провід СІП та світильники) – 18,0 тис. грн.;
- оплата послуг по благоустрою – 31,7 тис. грн.
5. Фінансування.
На рік (станом на 31.03.2021р.) з передбачений профіцит коштів в сумі 60,0 тис. грн., які передано до спеціального фонду (бюджету розвитку) сільського бюджету.
Залишки коштів по загальному фонду на рахунках місцевого бюджету громади на кварталу складають 4 176,0 тис. грн., в т. ч.:
залишок котлового рахунку місцевого бюджету – 3 443,5 тис. грн. По бюджету громади на кінець кварталу збережено оборотну касову готівку в сумі 535,0 тис. грн.;
залишок освітньої субвенції – 584,8 тис. грн. (залишок з 2020 року);
залишок субвенції з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 80,7 тис. грн. (з яких 68,0 тис. грн. залишок з 2020 року);
залишок субвенції з місцевого бюджету на здійснення державної підтримки закладів та заходів у системі охорони здоров’я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 67,0 тис. грн.;
По спеціальному фонду залишки на кінець року складають:
бюджет розвитку - 215,7 тис. грн.;
залишок субвенції з місцевого бюджету на реалізацію заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров`я у сільській місцевості, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 788,1 тис. грн.;
фонд охорони навколишнього середовища – 60,4 тис. грн.;
кошти від відшкодування втрат від сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва - 2,6 тис. грн.
послуги бюджетних установ – 124,2 тис. грн.
Протягом звітного періоду кошти на депозитних рахунках не розміщували.
6. Інша інформація.
На виконання ст. 111 та 115 Бюджетного кодексу України Департаментом фінансів облдержадміністрації у порядку контролю проведено перевірку відповідності бюджетному законодавству України показників затвердженого сільського бюджету ТГ Керецьківської сільської ради на 2021 рік, про що зроблено висновок , що рішення про сільський бюджет на 2021 рік складено за програмно-цільовим методом та відповідає вимогам чинного бюджетного законодавства.
При затвердженні бюджету дотримано вимоги п.4 ст.77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення потреби в коштах на оплату праці з нарахуванням працівників бюджетних установ, які фінансуються з сільського бюджету та оплату енергоносіїв і комунальних послуг.
Фінансовим відділом Керецьківської сільської ради на протязі звітного періоду підготовлено 1 рішення про внесення змін до сільського бюджету на 2021 рік, щомісячно проводиться аналіз виконання дохідної та видаткової частини сільського бюджету, постійно надається практична допомога головним бухгалтерам розпорядників та одержувачів коштів щодо дотримання бюджетного законодавства на всіх стадіях бюджетного процесу.
Начальник відділу Антоніна БЕЛЕЙ