Повідомлення про оголошення конкурс

Дата: 26.04.2021 16:20
Кількість переглядів: 234

Повідомлення про оголошення конкурс

          Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку  проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантних посад посадової особи місцевого самоврядування: адміністратор відділу з питань забезпечення діяльності Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Керецьківської сільської ради Хустського району  Закарпатської області.

             Основні вимоги до кандидата:                                                  

- вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста;

стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 3 років;

вільне володіння українською мовою;         

знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні»  «Про службу в органах місцевого самоврядування"», «Про державну службу"», «Про запобігання корупції"», «Про адміністративні послуги» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування;

- вільне володіння комп’ютером.

            Особи, які бажають взяти участь у конкурсі , подають на імя голови конкурсної комісії сільської ради такі  документи:

       заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається  про ознайомлення  заявника із встановленими законодавством обмеженнями  щодо прийняття  на службу в органах місцевого самоврядування  та проходження служби в органах місцевого самоврядування ;

       заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

       дві фотокартки розміром  4х6 см;

       копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

       декларацію про майно, доходи, витрати і зобовязання  фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

        копію документа, який посвідчує особу;

        копію військового квитка  (для військовослужбовців або військовозобовязаних). 

        Документи приймаються  протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

             Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с.Керецьки, вул. Головна, 52.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь