Повідомлення про оголошення конкурсу
Повідомлення про оголошення конкурсу
Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Керецьківська сільська рада ОГОЛОШУЄ КОНКУРС на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування: державний реєстратор (з повноваженням адміністратора) відділу з питань забезпечення діяльності Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Керецьківської сільської ради Хустського району Закарпатської області.
Основні вимоги до кандидата:
- громадянство України;
- знання державної мови;
- знання чинного законодавства України;
- повна вища юридична освіта;
- стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі , подають на ім’я голови конкурсної комісії сільської ради такі документи:
заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування ;
заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
дві фотокартки розміром 4х6 см;
копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
копію документа, який посвідчує особу;
копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.
Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в Керецьківській сільській раді за адресою: с. Керецьки, вул. Головна, 52.